FAQ

  • Hoe kan ik mijn profiel inrichten en gegevens aanpassen?

    Na inschrijving ontvangen alle deelnemers een bevestigingsmail met daarin een gebruiksnaam + wachtwoord om in te loggen op onze website. Wanneer je met deze gegevens inlogt kun je een profielfoto + biografie toevoegen aan je persoonlijke pagina of je gegevens wijzigen.

    Teamcaptains kunnen bovendien een bedrijfslogo toevoegen aan de teampagina en teamleden toevoegen en/of verwijderen.

  • Ik heb een gedoneerd aan een deelnemer, maar ik zie mijn donatie niet terug op de persoonlijke pagina. Hoe kan dat?

    Als de donatie nog niet op de pagina is verschenen komt dit meestal door één van de onderstaande redenen;

    • De donatie is per ongeluk op de ‘algemene donatieteller’ terecht gekomen. Stuur ons een mail via info@runforthehungerproject.nl met de donatiebevestiging en de naam van de deelnemer voor wie de donatie bestemd is. Wij koppelen jouw donatie graag aan de goede deelnemer!
    • Er is iets fout gegaan in de betaling. Controleer alsjeblieft of de donatie van jouw rekening is afgeschreven.

     

  • Hoe kan ik mij opgeven als vrijwilliger?

    Opgeven als vrijwilliger kan via Stichting The Hunger Project. Op onze vrijwilligerspagina vind je alle informatie om je op te geven als vrijwilliger op zondag 5 november 2017.

  • Hoe kom ik aan mijn startbewijs?

    Alle deelnemers kunnen op 5 november hun startbewijs ophalen in de registratietent in het Olympisch Stadion. Medio oktober ontvangen alle deelnemers de laatste informatie, o.a. over het ophalen van je startbewijs per mail. 

  • Hoe organiseren jullie de mogelijkheid voor omkleden en douches?

    In het Olympisch Stadion zijn omkleedmogelijkheden + douches voor alle deelnemers. Bovendien kun je jouw tas inleveren bij de bewaakte garderobe voordat je van start gaat. 

  • Kan ik ook meerdere deelnemers uit een Business Team op de 5km of 10km laten lopen?

    Ja, dat is mogelijk. Het Business Team kan dan alleen niet meer deelnemen aan het wedstrijdklassement voor teams. Stuur ons een mailtje met de naam van het teamlid + de gewenste afstand via info@runforthehungerproject.nl en wij passen het graag voor je aan.

  • Hoe ziet het wedstrijdklassement van de Business Teams eruit?

    Alle Business Teams doen automatisch mee in het wedstrijdklassement voor teams (alle netto-finishtijden van de teamleden bij elkaar opgeteld) en maken kans op de felbegeerde Business Team bokaal. 

  • Als we minder dan 6 teamleden hebben, kunnen we dan nog steeds deelnemen als Business Team?

    Wanneer jullie minimaal 4 lopers hebben, is het mogelijk om je als Business Team in te schrijven. Bij minder dan 6 deelnemes (4 deelnemers op de 5 km en 2 deelnemers op de 10km) doen jullie echter niet mee aan het wedstrijdklassement voor teams.

  • Waarom is er gekozen voor het 'project Benin' als bestemming voor het donatiegeld?

    Benin, in West-Afrika, staat in de onderste rij van de Human Development Index (166e). Van alle inwoners komt 72% rond van minder dan twee euro per dag; verreweg het grootste deel van de Beninesen met chronische honger en armoede zijn kleinschalige boerinnen en boeren. Grote aantallen jongeren zien geen toekomst meer in hun dorp, en trekken als kansarme dagloner naar de stad, of nog verder - naar het buitenland. Terwijl er volop lokale kansen zijn, mits je ze maar herkent.

    In 2018 wil The Hunger Project een kantelpunt veroorzaken in Benin, door er voor te zorgen dat een ‘kritische massa’ mensen vrij is van honger en armoede, en een florerende toekomst ziet. Waardoor de rest van het land hun voorbeeld volgt. Daar werken wij nu al ruim tien jaar aan, onder andere met steun van de Run van The Hunger Project, de Nederlandse ambassade in Benin, de Nederlandse Postcode Loterij en Katakle: een investeerdersgroep met een honderdtal Nederlandse ondernemers en ondernemende stichtingen.

Doneer

Doneer